Partnereink

SZAKMAI PARTNEREINK

Ágó Zoltán
Aionhill kft. CEO
Magento webshop fejlesztés
Aionhill.hu

Az Ágó Zoltán (AionHill), Magyarország egyik legelismertebb Magento fejlesztő csapatának vezetője mesél hazai és nemzetközi tapasztalatairól különös tekintettel, az online kereskedelem területén szerzettekről. Az AionHill számos nemzetközi partnerrel dolgozott már együtt, többek között, a Walmart-tal, vagy éppen az Amerikai Katasztrófavédelmmel. De a hazai piacon is jelentős ügyfelekkel működött már együtt. Dockyard, Rossman, Bauhaus is az ügyfeleik közé tartoznak.

Dobó Mátyás
Endless Solutions Kft. CEO
Endless.consulting

Dobó Mátyás a design gondolkodás és projektszemlélet egyik kiemelkedő képviselője Magyarországon. Az Endless Solutions kft. vezetője, üzletfejlesztési szakértő osztja meg gondolatait a deisgn gondolkodással kapcsolatban. A jelek, amikről tudjuk, hogy a hotel szobánk ki lett takarítva, hogyan kapcsolódnak a service designhoz?  Hogyan lehet elsajátítani a design gondolkodást?

Mátyás ismerteti a hallgatókkal az alapelveket, technikákat. Elmondja milyen vállalati kultúra szükséges ehhez a módszerhez. Mi az az ügyfél út? Megtudhatjuk miért fontos a felhasználó igényeinek megfelelő felmérése és a valódi probléma megtalálása.

Horváth Ernő
Optimum Click Ltd. CEO
AdWords Specialista
Optimumclick.co.uk

Horváth Ernő, az Optimum Click tulajdonosa, ügyvezetője, Manchesterben élő, nemzetközi szinten jegyzett AdWords specialista. Korábban a Comodonál is dolgozott. Ma saját PPC kampányokra specializálódott vállalkozását vezeti, továbbá az amerikai Fancy Awesome ügynökség szakértője. Angol és amerikai cégek, vállalkozások AdWords kampányait tervezi,
menedzseli. Adásunkban kiderítjük miben különbözik a magyar az amerikai piactól ezen a téren. Megtudjuk milyen az amerikai vállalati kultúra. Fény derül a különböző kampány filozófiákra, illetve hogy milyen hozzáálláshoz lenne szükség egy eredményes kampány menedzseléséhez. Hogyan költsünk úgy, hogy csak a számunkra releváns ügyfeleknek jelenjen meg az oldalunk? Megtudjuk miért elengedhetetlen saját magunk képzése és a tudás hiányában miért fontos szakemberekhez fordulnunk.

vállalati-kultúra-Kulcsár-Zsolt-online-trendek

Kulcsár Zsolt
Integral Vision Kft. CEO
Integralvision.hu

Az webes és mobil megoldások fejlesztésével foglalkozó Integral Vision a Hazai és nemzetközi piacon egyaránt jelen van. Több díjnyertes terméket készítettek ügyfeleik részére. Kulcsár Zsolt ügyvezető számára nem csupán az ügyfél elégedettsége számít. A munkatársak megbecsüléséről, motiválásáról beszélgetünk.

Lévai Richárd
RG Stúdió CEO
Online Marketing Tanácsadás
RGstudio.hu

Vajon a magyar webáruházak hatékony működése mennyiben függ a Facebooktól? Hány százalékuk gondolja úgy, hogy ha a közösségi média felületeit nem használhatná, akkor be kellene zárnia a boltot?

Az Online Trendek szakértői közül ezúttal Lévai Richárd, a hazai közösségi média egyik legelismertebb specialistája segít eligazodni a social media területén ezúttal.

Ha már használod, akkor tudod, hogy nincs megállás, fejlődnöd kell a platformokkal. Ha még nem használod, akkor már az a kérdés, mekkora hátrányba szeretnél még kerülni a versenytársaiddal szemben? A célközönséged tagjai értékelnék, ha itt is találkozhatnának a releváns üzeneteiddel.     

Száraz Krisztián
Aionhill Kft. SEO szakértő
Magento webshop fejlesztés
Aionhill.hu

A keresőoptimalizálás elengedhetetlen manapság. Szeretnénk, hogy sokak számára megjelenjen az oldalunk a keresőben és azok relevánsak is legyenek. Ennek az alapja a Google. De vajon mit gondol a Google és mit gondolnak az emberek?

Tisztában van vele, hogy mekkora piacot veszít ennek használata nélkül? Tudja milyen szabályai, irányelvei vannak ennek?

Mai vendégünk Száraz Krisztián, Magyarországon a legjobb SEO szakértők közé tartozik. A keresőoptimalizálás aktuális helyzetéről, fontosságáról mesél az Online Trendek hallgatóinak, illetve hasznos tippeket ad arra, hogyan lehet előrébb kerülni a keresőoldalon. Megtudhatja hogyan tudja a potenciális ügyfeleket az informálódástól a vásárlásig eljuttatni.

SIKERSZTORIK

Aczél Zoltán
Gémklub Kft. CEO
Gemklub.hu

Aczél Zoltán a Gémklub vezetője, a hazai és a nemzetközi társasjáték piac egyik legismertebb szakértője, játékmestere volt a vendégünk. Felmerül a kérdés: Hogyan lehet társasjátékot eladni? Hogyan lehet hitelesen kommunikálni az interneten? Értékes minőségi együttlét, romkocsma, közös játék. Hogyan függenek ezek össze? Az Online Trendekben Zoltán többek között ezekre is kitért, továbbá beszámolt a közösségi média erejéről a fejlődési lehetőségeket tekintve. Vendégünk mesélt piac edukáló és igényteremtő módszereiről és bemutatja a 21. század társasjátékát. Érdemes lesz velünk tartani!

Joe Bitter

Ebben az adásban Joe Bitter-rel beszélgetünk, aki hobby közgazdász és az online trendek világában nemzetközi pályát futott be. Jelenlegi projektje egy mobil applikáció, melyről részletesen beszél az Online Trendek hallgatóinak. Termék alapú közösségi vásárlás, közösségi finanszírozás bevezetésének alkalmazását tartalmazza az applikáció. De mit is jelent ez a procedúra?

Egy olyan közösség kialakítását takarja, ahol különböző projekteket lehet támogatni, vagy megfordítva, saját projektünkre támogatókat lehet találni. Az alkalmazás használatával az életszínvonalunkat is növelni tudjuk. Hogyan is tehetjük ezt meg, illetve milyen lehetőségek rejlenek ebben az alkalmazásban? Beszélgetésünk során fény derül minden kérdésre.

Lippai Marianna
ÉLETKEdv

Lippai Marianna személyes tragédiája után, minden előre megfontolt cél nélkül indította el blogját ÉLETKEdv címen. Nem volt gyakorlatilag semmilyen online kommunikációs tapasztalata.

Lippai Marianna korábban rádiós és televíziós hírszerkesztőként, műsorvezetőként dolgozott. Az ÉLETKEdv létrehozója és szerkesztője, melynek célja egy boldog közösség létrehozása és már 200 000 aktív követője van.

Hogy miért is hozta létre ezt a közösséget? Beszélgetésünk során ennek tragikus történetéről is beszámol, melyből erőt gyűjt. Marianna olyan határtalan szeretetet és pozitív energiákat hordoz magában, melyeket motivációs előadások alkalmával is átad és hirdet a hallgatóinak. Megosztja velünk mi a sikerének kulcsa.

Ebben a részben az online tartalom fontossága kerül előtérbe egy nagyon is életszerű, történeten keresztül. Lippai Mariannán keresztül mutatjuk be, hogyan indul el egy aktív közösség az online térben, különös tekintettel a social media felületekre.