FACEBOOK KREATÍVOK A/B TESZTELÉSE

Szerző: | Online Marketing

Share Button

Valljuk meg őszintén, nem divat a kreatívok A/B tesztelése. Sok munka, látszólag nem éri meg.

Keatívok A/B tesztelése, minek? Legfeljebb eddig elindítottunk többféle hirdetést, és ami nem működik jól azt lekapcsoljuk. Nem? De.

A legelső oka ennek az, hogy nem költünk eleget, így kis költéshez sok munkát beletenni nem éri meg. Marad a legjobb esetben is az erős közepes kampány óvatos költéskeretekkel és az eredményeket tekintve ambivalens érzésekkel. Mindennek van ára és díja ugyebár…

Nade, ha még is csak jó volna profi és hatékony kampányt futtatni természetesen tudunk segíteni. Itt lehet tájékozódni!>>

Az A/B tesztelésre visszatérve pedig, szeretnénk figyelmébe ajánlani mindenkinek azt a két új megoldást, amit a facebook nemrég hozott ki azok számára, akik eltökélten profi kampányokat szeretnének tervezni és futtatni. Ez a Split és a Dinamikus Kreatív, erről Lévai Ricsi remek cikket írt, amit itt olvashatsz el. 

Share Button

Last modified: 2017-12-18