Szerző: | Online trendek

Share Button

E-mail marketing, avagy hogyan érjük el, hogy potenciális vásárlóink megnyissák a kiküldött e-mailjeinket?

E-mail marketing kapcsán felmerülhetnek az alábbi kérdések:

Hogyan érjük el, hogy potenciális vásárlóink megnyissák a kiküldött e-mailjeinket és ne a spam mappában landoljon a levelünk?
Mi a titka a figyelem felkeltő címsoroknak, a precízen elhelyezett képeknek az e-mailben?
Mi az a segített konverzió és hogyan ellenőrizzük, vajon a kiküldött e-mail célba talált?

Előadók:
Hornyákné Krenák Erzsébet – Online Marketing és E-commerce specialista
Pável Tibor – Mérnök informatikus,Webfejlesztő/webtervező, IT oktató
Dr. Dér Csaba Dezső  – Budapesti Metropolitan Egyetem marketing intézetének docense

Miért érdemes MOST jelentkezni?

Minden résztvevőnek:
– INGYENES Webaudit vizsgálatot készítünk,
– Online Marketing Kvízünk kitöltésével feltérképezzük a lehetőségeit,
– Sorsoláson való részvétel, amelyen egy 95 000.-Ft értékű BASIC stratégia csomagot nyerhet!


Minden ilyen kérdésre választ kaphat január 12-én a Lurdy Házban, az első Online Trendek Workshopon, hiszen a tudás megosztva válik igazán értékké.

Share Button

Last modified: 2018-01-08